Merhaba, ben de bir D-SMART kullanıcısıyım. Ancak D-Smart’ın ücretsiz veya ücretli sinema kanallarından(sinema tv, sinema tv 2, sinema tv aile, movie smart ve movies 24) hiç memnun değilim.

Memnuniyetsizlik sebeplerinden ilki ise yayımladıkları filmlerde seslerin önce görüntünün sonra gelmesi. Kısaca senkron problemi. Filmi kesinlikle izlenilemez yapıyor.
İkinci sebep altyazıların kalitesizliği. Kimden satın alıyorlar veya kime yazdırıyorlar bilmiyorum ama altyazılar felaket. Çevrilmeyen onlarca dakika, saçma sapan çevrilmiş cümleler..

Ben D-Smart’a hak veriyorum. Sonuçta seneler sonra DigiTurk’e rakip çıkmaya cesaret eden tek firma. Tabii ki eksikleri olacak. Ama piyasaya çıkalı da bayağı oluyor. Bunlara dikkat edilmesi lazım.

Benim merak ettiğim konuyla ilgili kendilerine şikayette bulunan kimse yok mu? Yoksa, bu sinema kanallarının izlenmediğini gösterir ki acıdır. Varsa ve herhangi bir hareket yoksa bu daha da acıdır.

Demişler ya “İsteyenin bir yüzü kara, vermeyenin iki yüzü.” Ben de o hesap kendilerinden bu sorunu çözmelerini talep ediyorum. Teşekkürler.
+++Televizyon rehberlerinin elden geçirilmesi lazım. Turksat 3C’den sonra rehberler bozuldu.